lauantai 11. lokakuuta 2014

Elämä hymyilee

Loma on siis viimein alkanut ja mulla menee tosi hyvin. Perjantai oli taksvärkki, joten vietin päivän kotona siivoten ja leipoen pullaa. Tuore pulla tuoksuu ihanalta<3 ja tällä kertaa niistä tuli ihan pullien näköisiäkin :D


Puut ovat ihanan värisiä. Okei, tuo oli syysklisee, mutta ne ovat. Perjantai oli ihanan sateinen ja sumuinen päivä. Sai hienoja kuvia.


Mikä parasta, nyt on aikaa kirjoittaa! Parasta ikinä. Olen kahden päivän aikana kirjoittanut puolitoista lukua ja olen erittäin tyytyväinen. Elämä hymyilee. 



Toinen ihana asia on Ed Sheeranin uusi x-levy. Olen kuunnellut sitä erittäin ahkerasti tässä parin päivän sisään ja sanoisin, että se on mahtava. Kaverin edellinen levyähän oli vähän herätelainaus (tuo sana on niin mahtava :D), tiesin siitä ainoastaan Lego Housen. Kun Hobitin loppumusiikeissa oli Sheeranin I see fire, päätin viimeistään lainata levyn. Ja se kyllä kannatti. Kuuntelin +:n melkein puhki. Upea levy, suosittelen. x ei jää sen huonommaksi. Lempikappaleitani ovat One, I'm a Mess, Don't, Nina, Tenerife Sea, Runaway, Thinking out of loud ja Afire Love. Käytännössä siis levyn kahdestatoista kappaleesta 8 :D Tykkään kovasti muistakin, mutta nuo nyt ovat ne ykkössuosikit. Räppiosuudet eivät haittaa, vaikka en yleensä kuuntele räppiä koskaan. Mutta kuunnelkaa vaikka tuo Don't, se on ihana räpistään huolimatta.


Kolmas ja viimeinen ihana asia on se, että huomenna suuntaan Tallinnaan :) En ole Virossa koskaan käynyt, joten odotan reissua innolla! 

2 kommenttia:

  1. Syysloma tuli kyllä täydelliseen aikaa, minä en olisi kestänyt koulussa enää minuuttiakaan! :D

    X on kyllä aika hyvä levy, siskoni on myöskin kuunnellut tämän puhki ja minäkin muutaman kappaleen. Oletko muuten ikinä kuunnellut Bastillea? Minun ehdoton lempibändini tällä hetkellä ♥

    Hyvää Tallinnan matkaa ja menestyksekkäitä kirjoitussessioita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En minäkään olisi jaksanut koulussa homehtua enää, olen samaa mieltä kanssasi.

      Bastillea en ole kuunnellut, mutta kehujesi perusteella voisin tutustua siihen :)

      Poista

Sano sanottavasi, mutta älä räyhää. Tarkistan kommentit ja julkaisen vain asialliset :)