keskiviikko 22. huhtikuuta 2015

Runoa ja kirjoittamista

Istun vanhan matkalaukun päällä
Vihreät tennarit jalassa, punaisessa takissa, hiukset poninhännällä
Laukussa kirjoja ja kamera
Kädessä junalippu Pariisiin
Minä aion matkustaa yksin

Pyyhin kyyneleitä takin hihaan
Mutta minua hymyilyttää

Sinulle jätän muistoja,
Vihon täynnä runoja
Ja sen vanhan valokuvan
jossa hymyilen

***

Runon käsinkirjoitettua versiota. Muuttelin vähän sanajärjestystä ja matkakohdetta ;)

Mulla on vihdoin idea Noviisiin. Kypsyttelen sitä vielä, mutta pääasia että se on olemassa :) Sen sijaan Pusun kirjoittaminen ei etene. Ideoita on, kirjoitusmotivaatiota ei. 

Lainasin eilen kirjastosta Seita Vuorelan Karikon ja kotona sain kuulla Vuorelan kuolleen edellisenä päivänä. Olin (ja olen edelleen) järkyttynyt. Yksi Suomen hienoimmista kirjailijoista on nyt poissa. 

Olen lukenut kolme lukua Clockwork angelia ja olen kärryillä. Olen tyytyväinen itseeni. 

Saatte vielä viikon biisin, olkaa hyvä

Red shoes enkunkirjassa. Ai miten niin tylsää tunnilla :D


4 kommenttia:

  1. Minäkin luin siitä lehdessä ja vaikka olen lukenut vain yhden tämän kirjan, olin vähän että Mitä?! :( Kirjoittamisintoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan tuo järkyttävää ja surullista.

      Samaa sinulle :)

      Poista
  2. Jaa a... Minullakaan ei ole iiikinä tylsää enkuntunneilla :D

    Hyvä runo, tuossa alussa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3

      Mun enkunkirjan marginaalissa on hyvin paljon piirroksia :D

      Poista

Sano sanottavasi, mutta älä räyhää. Tarkistan kommentit ja julkaisen vain asialliset :)