perjantai 29. toukokuuta 2015

Life couldn't get much sweeter

(Otsikko Marina&the diamondsin FROOTista.)

Enää yksi kouluaamu.

Eilen istuttiin kaksi tuntia auringossa, nojaten koulun seinään. Kukaan ei jaksa enää tehdä mitään. Jos totta puhutaan, se ei myöskään haittaa ;) 


Sain vuoden kuvistyöt kotiin, näette saalista yllä. 
(Vasemmasta yläkulmasta: Lionheart-akvarellityö, puuväripiirros, Red shoes-mustetyö, Pöllö-grafiikantyö, puolikas julkkis Audrey, perspektiiviharjoitus, Muodonmuutos-mustetyö, Gustav Klimtia mukaileva maalaus ja John Lennon-mustetyö.)

Mulla on päällä Beatles-paita. Olen erittäin onnellinen. Tiedättkö sen hetken, kun teillä on joku kiva vaate päällä ja teidän mieliala ja itsetunto kohenee aina kun muistette sen? Mulla on se olo just nyt. 

Tänään oli vika kässä ikinä. 

Noviisi-novelli on valmis. Sitä on 6,5 sivua. Pitäisi olla max. viisi. Novelli on lähtenyt esilukijoille ja nyt vaan odottelen palautetta. Muutamaan päivään en koske koko tekstiin, annan tekstin vähän lepäillä. Kesäkuu menee varmaan aikalailla Noviisin kanssa, mutta jos sitä myöhemmin vaikka pääsisi Pusun kimppuun ;)

Huomenna on viimeinen koulupäivä. Viimeinen päivä tänä keväänä, ysiluokalla, omassa koulussa, peruskoulussa. Tulen kaipaamaan muutamaa kaveria (joiden kanssa tulen kyllä treffailemaan elämässä myöhemmin, vaikkeivät samaan paikkaan hakeneetkaan) ja paria opettajaa, mutta muuten olen iloinen päästessäni pois. Jos huomenna itketään, ne on onnen kyyneleitä. 

4 kommenttia:

  1. Kyllä, tiedän sen tunteen :) Minulla on muuten sellainen Audrey-paita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi! Mullakin on Audrey-paita, se on ihana<3 Onkohan meillä samanlaiset? Mun paita on harmaa ja siihen on tehty Audreyn kasvot pienillä sinisillä timangeilla (koska kyllä, ne ovat varmasti oikeita timantteja ;))

      Poista
    2. Kyllä kait, minunkin on harmaa ja siinä on "timantteja" :) Ja lukee: "Elegance (muistaakseni) is the only beauty that never fades". Samiksia :)

      Poista
    3. Mun paidassa ei oo tekstiä, mutta ollaan ihan tarpeeksi samiksia ;)

      Poista

Sano sanottavasi, mutta älä räyhää. Tarkistan kommentit ja julkaisen vain asialliset :)