torstai 7. toukokuuta 2015

Värejä ja viivaa

Olen ollut erittäin taiteellinen lapsukainen. Olen väkertänyt kuviksen päättötyötä paitsi kuvistunneilla, myös kotona ja hitaasti mutta varmasti alkaa tulla valmista.


Päättötyöni on kuvitus novelliini Puku kuin sielusi


Oheessa terveystiedon ja fysiikanvihosta löytyviä taideteoksia. Hallitsevana teemana on (yllätys yllätys) Pusu. Mulla on tapana piirrellä tekstien hahmoja kouluvihkoihin (pysyäkseni tunneilla hereillä, heh heh), mutta turhaudun usein kykenemättömyyteeni siirtää mielikuvia paperille. 

Vasemmassa yläkulmassa on George Harrison, joka ei millään muotoa liity Pusuun, mutta olen tuohon kuvaan erittäin tyytyväinen. Se on ihan näköinenkin :)

Georgen vieressä on Thomasin äitipuoli, lady Granet. 

Georgen alapuolella on Thomasin sisarpuolet, lady Granetin tyttäret Dorothea ja Annabella. 

Ladyn alapuolella on Ameen, Avrellin kehtoonsa kironnut paha haltiatar.

Viimeiset kaksi ovatkin sitten Thomas ja Avrell. Mun on ollut tosi vaikea piirtää poikia, koska esikuvat on ollut niin vahvoina mielessä. (Kuva löytyy täältä.) Avrell onnistuu jo, mutta Thomas aiheuttaa mulle harmaita hiuksia. Oheinen kuva on paras Thomasista saamani kuva :) Thomasin vieressä näkyvä tekstikatkelma on osa Pusun takakansitekstiluonnosta. (Joo, tiedän ettei mulla oo elämää. Mutta sillä tunnilla oli tosi tylsää.) 

Sitten asia, joka ei liity millään muotoa Pusuun, piirtämiseen tai kirjoittamiseen. Olen nykyään nimittäin FROOTin onnellinen omistaja<3 Levy on pyörinyt mankassa lähes tauotta eilisillasta asti ja olen entistä rakastuneempi siihen❤️


(Kukaan ei saa koskaan tietää, että kirjoitin postauksen välttyäkseni fysiikan kokeeseen lukemiselta.)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano sanottavasi, mutta älä räyhää. Tarkistan kommentit ja julkaisen vain asialliset :)