perjantai 28. lokakuuta 2016

Nähdään kirjamessuilla!

Lokakuun loppu ja kirjanystävien the tapahtuma lähestyy!


Mikäli ette osanneet otsikosta ja kuvasta vielä asiaa päätellä, myös minä pakkaan kimpsuni ja kampsuni ja suunnistan kohti Helsingin kirjamessuja huomenna heti aamutuimaan viipyäkseni paikalla sunnuntai-iltaan. (Vähän itkettää järkyttävän aikainen herätys jo valmiiksi, mutta onneksi bussissa voi yrittää uinailla.) Olen mukana toista kertaa niin vierailijana kuin bloggaajanakin. Vaikkei kaikki olekaan enää samalla tavalla uutta ja jännää, vatsanpohjassa kutittelee silti mukavasti ja innostus on suuri. Saan jatkuvasti hillitä itseäni, kun mieli tekisi loikkia pitkin maita ja mantuja hihkuen iloisia asioita kirjoista, Oikeista Kirjailijoista ja maanmainosta messuporukasta, joka messukeskuksessa minua odottaa.

Messuohjelmani on jo lähes suunniteltu, mutta lopulta mennään kuitenkin fiiliksen mukaan. En siis voi suoraan sanoa, että mistä minut löytää mihinkin aikaan minäkin päivänä. Todennäköisin bongauspaikka on kuitenkin Nuori Aleksis -palkinnon julkistamistilaisuus klo 12 Eino Leinolla. Siellä olen ihan varmasti. Jos epäilette, että joku messuilija olen minä, bloggaajapassista tunnistanee. Passi on kirkkaan pinkki, ja se on mahdoton olla huomaamatta. (Lisäksi siinä lukee Lasisipulissa ja myös bloggaajan nimi, joka ei ole Celestine, mutta epäilen vahvasti, että messukeskuksessa ei liiku kovin montaa samannimisen blogin kirjoittajaa.) Minulla on myös punaiseksi lakatut kynnet ja kukkalaukku. Tulkaa nykäisemään hihasta, mikäli törmäätte! Itselläni saattaa rohkeus pettää viime hetkellä :D

Hauskoja messuja itse kullekin, Helsingissä (toivottavasti) nähdään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano sanottavasi, mutta älä räyhää. Tarkistan kommentit ja julkaisen vain asialliset :)