keskiviikko 1. heinäkuuta 2020

Camp NaNoWriMo -päivitys #1

No niin, vuoden toinen Camp alkaa nyt!

Tekstinä on, kuten edelliselläkin kerralla, Dystopiavampyyriromanssi. Kirjoittamiseni lopahti aivan täysin edellisen Campin jälkeen, mutta olen kesäkuun aikana ottanut itseäni niskasta kiinni ja kirjoittanut melkoisen raivokkaasti kuluneiden viikkojen ajan. Toivon, että sama draivi jatkuu. Olen optimistisesti asettanut tavoitteekseni 12400 sanaa, mikä tarkoittaa 400 sanaa päivässä. Se on enemmän kuin olen Campissa tottunut kirjoittamaan, mutta tavoitettahan voi aina laskea, jos se tuntuu pidemmän päälle liian raskaalta.

Lisäksi toivon, että saan Camp-kuukauden aikana tehtyä DVR:n lukusuunnitelman valmiiksi. Juoni on minulla jo suhteellisen selvänä, mutta olen tehnyt lukusuunnitelmaa vain noin puoleen väliin asti. Valmis lukusuunnitelma on tavoitteeni kirjoittamisen lisäksi.

Tsemppiä myös muille leireilijöille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano sanottavasi, mutta älä räyhää. Tarkistan kommentit ja julkaisen vain asialliset :)