perjantai 31. heinäkuuta 2020

Camp NaNoWriMo -päivitys 5

Ja näin saapui vuoden toinen Camp voitokkaasti päätökseensä!


Lopullinen sanamäärä on 12416 sanaa, eli tavoite ylittyi niukin naukin. Olen kuitenkin paljon tyytyväisempi itseeni kuin huhtikuun Campin jälkeen! Toki tavoitteeni oli nyt paljon korkeampi, korkeampi kuin raakatekstiä Campissa kirjoittaessa koskaan, mutta olen todella ylpeä siitä, miten sain pidettyä motivaatiota yllä lähes koko kuukauden ajan, ja kirjoitin muutamana päivänä jopa reilusti päivätavoitteen yli. Myös tarinan etenemisestä sietää olla ylpeä.


Vaikka päivää on vielä jäljellä, päätän pelini nyt tähän, sillä minulla on tänään muuta ohjelmaa kuin kirjoittaminen. Sen sijaan DVR:n kirjoittamista olisi tarkoitus jatkaa elokuussa lähes samanlaisella vauhdilla kuin nytkin. Pyrin ainakin siihen, että en luopuisi kirjoittamisesta samalla tavalla kuin huhtikuun Campin jälkeen, sillä minulla on nyt hyvä kirjoittamisrutiini ja draivi tarinaan, josta haluan pitää kiinni. En usko, että osallistun marrasnanoon tänä vuonna. Todennäköisesti DVR on marraskuussakin vielä kesken, ja tuntuisi vähän hassulta nanoilla silloinkin. Toisaalta never say never, mutta ehkä minulle tekee hyvää marraskuu ilman kirjoittamistressiä...

Nyt kuitenkin vain taputtelen itseäni selkään ja onnittelen itseäni huippuhienosta suorituksesta!

Vain kaksi nollapäivää!!

2 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon! :) Upeaa että sait pidettyä motivaation korkealla ja kirjoitettua enemmän kuin tavoitteena oli!

    VastaaPoista
  2. Kiitos kiitos :) Olen kyllä erittäin tyytyväinen omaan suoritukseeni!

    VastaaPoista

Sano sanottavasi, mutta älä räyhää. Tarkistan kommentit ja julkaisen vain asialliset :)